NASLOV ZA POŠILJANJE: Propagandne članke pošljite na elektronski naslov: [email protected].
VSEBINA ČLANKA: Članek naj vsebuje: naslov članka, navedbo ključnih besed ter kratek povzetek (do deset stavkov) – vse to v slovenskem in angleškem jeziku! Avtor naj navede: ime, priimek in naziv avtorja ter naziv podjetja, v katerem je zaposlen. Avtor naj članku priloži osebno fotografijo.
Pričakujemo strokovne članke z različnih področij vzdrževanja, varnosti pri delu, ekologije, managementa, …. Članki naj bodo v celoti strokovni, brez marketinških elementov kot so trgovski nazivi artiklov, nazivi proizvajalcev ipd..
Ob koncu članka je potrebno obvezno navesti uporabljeno literaturo.
OBSEG ČLANKA: Velikost članka naj bo največ tri tipkane strani v urejevalniku besedil Word, stil Arial, font 11. V kolikor je članek daljši, priporočamo, da ga avtor pripravi v nadaljevanjih, ki vsako po sebi pomeni vsebinsko celoto. Tako pripravljeni članki bodo potem v nadaljevanjih objavljeni v zaporednih številkah Vzdrževalca.
SLIKE IN TEKST: Tekst članka pošljite v urejevalniku besedil Word, stil Arial, font 11. Vsi grafični elementi naj bodo opremljeni z naslovom in kratkim pojasnilom (npr.: Slika 1: Prerez, Tabela 1: Vrste goriv, …). Vse slikovno gradivo (slike, skice, fotografije, tabele, grafi, formule, načrti), ki je morebiti vključeno v urejevalniku, obvezno pošljite tudi na CD-ju ali po elektronski pošti posebej.
OBJAVA ČLANKA: Prispele strokovne članke ocenjuje Uredniški odbor po sprejetih in veljavnih recenzentskih merilih. Kdaj bo članek objavljen, je odvisno od vsebinske zasnove celotne revije.
PODATKI O AVTORJU: Avtorske honorarje izplačujemo preko Avtorske agencije Slovenije. Prosimo, da avtorji za potrebe izplačila honorarja izpolnijo obrazec »PODATKI O AVTORJU« (obrazec).
NASLOV ZA POŠILJANJE: Promocijske članke pošljite na elektronski naslov: [email protected].
VSEBINA ČLANKA: Članek naj vsebuje: ime, priimek in naziv avtorja; naziv podjetja, v katerem je zaposlen in naslov članka.
Propagandni članek o podjetjih, izdelkih in storitvah, pomembnih za vzdrževalsko stroko, lahko vsebuje vse marketinške elemente podjetja, izdelka ali storitve.
CENA OBJAVE: Cena objave propagandnega članka znaša polovico cene oglasa enake velikosti. Glede velikosti se upošteva velikost natisnjenega članka. Cena objave propagandnega članka v velikosti ene strani v reviji (format A4) tako znaša 140 €, v velikosti pol strani v reviji (format A5) pa 100 € (cene so brez DDV). Cena reklamnega članka velikosti A4 v reviji Vzdrževalec - Zbornik (oktobrska številka) je 180 EUR, cena reklamnega članka velikosti A5 v Zborniku pa je 140 EUR.
Vsak nov pogodbeni partner, ki je poravnal svojo finančno obveznost do društva, se lahko ob vstopu v društvo v reviji predstavi z objavo logotipa v velikosti 9 x 4,5 cm v rubriki »Nov pogodbeni partner«.
NASLOV ZA POŠILJANJE: Logotip pošljite na elektronski naslov: [email protected].
Intervjuje opravimo s pogodbenimi partnerji, ki vzdržujejo proizvodne enote ali s podjetji, ki jih na povabilo obišče Uredniški odbor. V intervjuju se predstavi direktor podjetja ali vodja vzdrževanja. Intervju opravi član uredniškega odbora, ki obišče partnerja in postavi ustrezna vprašanja. V kolikor se želite v reviji predstaviti v obliki intervjuja, sporočite na elektronski naslov [email protected]. V vsaki številki revije je objavljen največ en intervju.